Solucious, afdeling Sales, had nood aan meer inzicht in hun klanten en binnen de Colruyt Group werd eerder beslist dat Salesforce als CRM platform zou gebruikt worden. Via dit project zouden de Salesforce salescloud én service cloud opgezet worden. De salescloud moest geïnitialiseerd worden met klantgegevens uit een legacy systeem. De service cloud moest deze klantgegevens gebruiken om klant cases aan te maken en op te volgen.

Eigenschappen

  • Cloud implementatie Salesforce Sales cloud en Service cloud.
  • Inrichting volgens de noden en processen van Solucious Sales, sales support en service support.
  • Opladen van gegevens uit legacy systeem.

 

Mijn rol

  • Coördineren met meerdere betrokken partijen en stakeholders.
  • Intense scope beheersing en change management, grondig resource en time management.
  • End-to-end projectmanagement, projectorganisatie inrichten, verantwoordelijkheden helder stellen, plannen opstellen.
  • Budget, timing, kwaliteit en risico’s beheersen.

Logo: Solucious

opdrachtgever :
Solucious

periode :
september 2017 – oktober 2018

Partners :
Solucious, WeAre4CColruyt Group

share :